Friday 22 June 2012

Ismét tag

 

1) Kiről lettél elnevezve? Anyukámról. Ha tudod, hogy őt hogy hívják, nyert ügyed van. Ha fiú lettem volna, Ádám lettem volna.


2) Mikor sírtál utoljára? Körülbelül 2 hete, amikor a Life as we know it-ban ahhoz a jelenethez értem, amikor Messer bemegy a kórházba és meglátja Hollyt. Eleredtek a könnyeim. Másnap visszatekertem ehhez a részhez és ugyanez volt a reakcióm, szóval ez bármikor meg tud majd ríkatni.


3) Vannak gyerekeid? Nincsenek még.


4) Ha egy másik ember lennél, barátkoznál önmagaddal? Nagy esélyt látok rá, mert általában első blikkre jól kijövök akárkivel, úgyhogy valószínűleg magamat is lehengerelném Winking smile


5) Gyakran vagy szarkasztikus? Volt már rá precedens és még lesz is; mondjuk úgy, hogy sejtszinten örököltem x)


6) Bunee-jumpingolnál? Hamarabb törne le a tíz körmöm, minthogy onnan engem lelökjenek :/ Nem szeretem a magas helyeket, úgyhogy ezt nem nekem találták ki.


7) Melyik a kedvenc gabonapelyhed? Az az igazság, hogy sosem szerettem a gabonapelyhet. Gyerekkoromban évente vetettem magamnak egy dobozzal, egyszer ettem belőle, aztán többet nem kértem. Viszont vannak azok a kis préselt dolgok, a Nesquiknek is van; na, abból a fahéjasat szeretem, a Cini-minist, vagy mit Open-mouthed smile

cinimini

 


8) Mi az első dolog, amit megnézel/feltűnik másokon? Egyértelműen a ruhájuk, mert azt látom a legnagyobb felületen. Utána jön a haj, nyáron pedig a tetoválásokat szúrom ki a legkönnyebben másokon.


9) Milyen színű a szemed? Világos zöld; nem bánnám, ha sötétebb lenne egy kicsit, mert a nagyon világos szemű emberek tekintete engem valahogy megijeszt…


10) Ijesztő filmek vagy happy end? Legyen ijesztő happy endes véggel; a főszereplő igenis élje túl a különböző megpróbáltatásokat! Eddig két filmnél fordult elő, hogy a főhősők kinyiffantak és hatalmas hiányérzetem maradt utánuk. Elvégre minek nézem végig a küszködésüket, ha kipurcannak? oO


11) Kedvenc illatok? Ezen most el kell gondolkoznom. Kedvenc illatom, amit a páromon érzek. De nem csak a parfümje vagy az arcszesze, hanem az Ő illat. Ezen kívül persze szeretem különböző növények vagy ételek illatát, de nem tudnék valamit most hirtelen rávágni erre a kérdésre.


12) Nyár vagy tél? Egyértelműen tél. Nem bírom és nem is szeretem a kánikulát; szívem szerint pedig Izlandra mennék még nyaralni is. Illetve szívesen élnék olyan helyen, ahol az év nagyrészében télies idő van.


13) Számítógép vagy tévé? Laptop – nem vagyok helyhez kötve Smile A tévém 2011. májusában ment tönkre egy vihart követően; idén februárban végre hívtunk is egy szerelőt hozzá, aki életet lehelt belé XD


14) Mi volt a legtávolabbi hely, ahová eljutottál? Földrajzilag a legtávolabbi helyen Szicíliában jártam, illetve Reggio di Calabriában éltem; onnan a következő part már Afrika Smile


15) Van valamilyen különleges képességed? Jó lenne, ha lenne, de nem tudok róla x)


16) Hol születtél? Szolnokon.


17) Milyen hobbijaid vannak? Olvasás, mivel hamarabb kezdtem könyvtárba járni, mint óvodába. Szeretek aludni is, mert ilyenkor tudatosan álmodok x) Régen szerettem fanfictiont írni vagy fordítani, meg gyöngyöt fűzni, de ezeket már csak ritkán űzöm.


18) Van háziállatod? Van, egy németjuhászom Smile


19) Kedvenc filmek? Nálam az számít kedvencnek, ami állandóan rajta van a hdd-men és ötvenszer végig tudom nézni, pl: Alien quadrology, Deep Blue Sea, Jurassic Park, Stick it!, Meghívás egy gyilkos vacsorára.


20) Van testvéred? Egyke vagyok.


21) Mi leszel, ha nagy leszel? Azt először még meg is kell érni x) Amúgy már nagy vagyok és a munka világában kalandozva napról-napra változik, hogy minek szeretném hívni magam a jövőben; pszichológusnak, kommunikációs szakembernek vagy külföldre disszidált fiatalnak.

1 comment:

  1. Szia!
    Jó, kis bejegyzés lett, tetszik! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)
    Puszillak, szép estét!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    ReplyDelete