Saturday 16 June 2012

ABC tag I.

 

Ma reggel ötkor keltem fel, aztán egész nap jöttem-mentem, úgyhogy a nap végére eléggé úrrá lett rajtam a dekoncentráltság. Most kitöltök egy-két ilyen kis taget, hogy kellőképpen kiürítsem a fejem lefekvés előtt, holnap meg megírom majd, ami a csőrömet böki x)

 

A) Age:

Ha valaki lejjebb teker körülbelül 3 bejegyzéssel, kikövetkeztetheti; vagy itt egy kis matek: a század, amelyikben élünk, plusz 1.


B) Best friend:

Volt.

C) Chore you hate:

Port törölni minden körülmények között, amíg az utolsó sóhaj el nem hagyja a számat – utálok :/

D) Dreamhouse:

Természetesen szeretnék magamnak egy kastélyt. Meg egy saját bejáratú világítornyot. De összeségében minden igényemet kielégíteni a mostani otthonom Smile

E) Essential start of your day:

Lenyomom a vekkert – ezt sosem úszom meg :/ Aztán fürdőszoba meglátogatása, letámolygás a lépcsőn ellenőrizni, hogy milyen az idő odakint. Ez opcionális elhagyható télen, illetve amikor már bentről sejtem, hogy szörnyű idő van aznap odakint.

F) Favourite color:

Fekete, lila, sötétzöld.

G) Gold or silver:

Kizárólag ezüst, illetve ezek a most divatos vintage bronzosított ékszerek.

H) Height:


Meg vagyok vele elégedve; ez az, amin úgyse tudnék változtatni, ha akarnék se – a mindenféle horrorfilmbe illő műtéti megoldásokat és önkéntes csonttöréseket most hagyjuk :/

I) Instruments I play:

Zenetagozatos osztályba jártam, úgyhogy a furulya kötelező volt. Zongorázni a szüleim kedvéért kezdtem el tanulni; 7 év után jöttem rá, hogy nem vagyok istenadta tehetség, de ami még ennél is nagyobb baj, hogy a kellő kitartás sem volt meg bennem…

J) Job title:

Egyetemista vagyok és leszek is még jó darabig, emellett pedig a kedves ügyfelek sirámait hallgatom heti 40 órában Partnerkapcsolati asszisztens megszólítás alatt x)

K) Kids:

Tinédzser korom óta egyetlen fiút akartam és a kedvenc fiúnevemre, Balázsra akartam keresztelni. Ezt egy évvel ezelőtt lenyúlták tőlem az unokatesómék, úgyhogy ugrott ez a verzió. A másik, hogy egy lányunk lesz, G. Lili. A gyerek még jó tíz évig csak gondolati szinten fog létezni, de a kiságyat már tavaly megvettük neki. Tudom, fura ez így XD

L) Life is incomplete with...

A családom nélkül. És a párom nélkül; de ő technikailag már beletartozik az első kategóriába is Smile 

M) Music that you always listen to:

Leginkább rock és metál, de amúgy sok mindent meghallgatok és szeretek ezeken a stílusokon kívül. Nincsenek nagy igényeim; legyenek értelmesek a szövegek, ne valami zajdoboz szolgáltassa a “zenét”. Egy általam megítélt jó hanggal pedig máris nyert ügye van egy bandának. Mit értek jó hang alatt? Tessék meghallgatni a Shinedown, a Sonata Arctica, a Skillet vagy a Three Days Grace énekesét Smile

N) Nickname:

lex. Csak így, kisbetűvel. És nem, abszolút nem a keresztnevemből adódik, tehát sok tévhittel ellentétben nem vagyok Alexandra.

O) Overnight hospital stays:

Azt hiszem, talán csak a mandulaműtétem miatt voltam éjszakára is kórházban. Akkor viszont műtét közben kitörték az egyik fogamat; amikor az altatás után pedig a padlóra hánytam, a nővérek anyámmal takaríttatták fel…

P) Phobias or fears:

Betegesen nincsenek félelmeim. Nem szeretek magas helyekre menni, mert nem érzem magam biztonságban. Nem kedvelem a pókokat. A kopogószellemből már kinőttem. Természetes vizekbe (tóba, folyóba, akár tengerbe) nem szívesen megyek bele; zavar, hogy más, állandó lakcímmel rendelkező élőlények is vannak ott rajtam kívül Winking smile Azt hiszem, olyan lennék, mint Chief Brody a Jaws-ból; úgy élnék egy szigeten, hogy közben rettegek a víztől.

Q) Quote from a movie:

Hát, most elég nehéz olyasmire gondolnom, ami a kedvencem lenne vagy különösen nagy hatással lenne rám… majd még töröm rajta a buksim.

R) Reason to smile:

Valami mindig akad Smile


S) Siblings:


Egyke vagyok.


T) Time you wake up:

Eléggé rapszodikus; az egyetlen biztos pont, hogy minden nap fel kell kelni x)


U) Underwear:

Van.


V) Very important date this year:

Idén is voltak szülinapok, lesz karácsony meg minden, de ezek minden évben vannak… valami kiemelkedő? Június 22: két évesek leszünk a drágámmal. Szeptember 1: a drágám Írországba költözik.


X) X-ray you've done:

Könyékről, fejről, csuklóról és bokáról biztosan voltak, a többi a feledés homályába veszett.


Y) Yummie food you made:

Sonkás-tejszínes penne. Még sosem maradt belőle, amit kidobásra kellett volna ítélni.


Z) Zoo animal:

Kettősség jellemez ez ügyben: nagyon szeretek állatkertbe járni, másrészt viszont sajnálom is őket. Mindegy, ne csináljunk belőle morális problémát. Kedvenceim a kígyók, egyszer egy gondozó kivett egyet a terráriumból, mikor beszédbe elegyedtünk és beletette a nyakamba ^^ A rájasimogatást sem hagyom ki soha, és minden nagyon szívesen megnézek, még a kürtőskalács-árust is.

No comments:

Post a Comment